Gündem

RTÜK’ten 5 yayın kuruluşuna para cezası

Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), TGRT Haber, Halk TV, KRT, Tele 1 ve Radyo Sputnik’e üst sınırdan idari para cezası verildi.

ANKARA (İGFA) – RTÜK tarafından kanallara kesilen para cezalarının gerekçeleri şöyle:

-TGRT HABER’in, mahkemece verilen yayın yasağına uymaması

-Halk TV’ye “Kadraj” programına katılan Emekli Tuğgeneral Dr. Haldun Solmaztürk ve Millî Gazete Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Kurdaş’ın ve “Mesele” programında Demokrat Parti Ordu Milletvekili Cemal Enginyurt’un sarf ettiği ifadeler,

-KRT’de “Olağan İşler” programında İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hakkında sarf edilen ifadeler,

-TELE 1’de“18 Dakika” programında hükümet hakkında ortaya atılan iddialar,

-Radyo Sputnik’te ise “Ali Çağatay’la Seyir Hali” programında bir alkollü içki türü ve markasının belirtilmesi.

Berkan Yıldırım

1992 doğumlu. Eskişehir Üniversitesi Radyo Televizyon ve Sinema bölümü 3. sınıf öğrencisi. 2 yıldır çeşitli dergilerde editörlük görevi yapmaktadır. En büyük hayali ulusal bir gazetede editörlük görevine devam etmek.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu